Z41 Pro

این دستگاه مبتنی بر پروتکل KNX است و ۹۶ عملکرد مختلف را می‌توان برای آن برنامه‌ریزی کرد. این تجهیز دارای صفحه نمایش رنگی ۴.۱ اینچی، یک حسگر دما، ۲ ترموستات مجزا و  ۲ ورودی دیجیتال/آنالوگ است. امکان دسترسی از راه دور در بستر اینترنت و از طریق برنامه موبایل برای این دستگاه در نظر گرفته شده‌است.

توضیحات

این دستگاه مبتنی بر پروتکل KNX و مجهز به یک صفحه نمایش رنگی ۴.۱ اینچی است که امکان برنامه‌ریزی ۱۲ صفحه مختلف برای آن وجود دارد. در هر صفحه می‌توان انواع عملکردها را برای کلید تعریف کرد که تعداد آن‌ها در مجموع به ۹۶ عملکرد می‌رسد. نمایشگر لمسی Z41 Pro علاوه بر یک حسگر دما، ۲ ورودی نیز دارد که می‌توان از آن‌ها به عنوان ورودی دودویی (باینری) یا برای اتصال حسگر دما و حسگر تشخیص حرکت بهره گرفت. این دستگاه ۲ ترموستات مستقل دارد و می‌تواند سیستم تهویه مربوط به دو ناحیه مختلف را کنترل کند. یک درگاه Ethernet برای این تجهیز در نظر گرفته شده‌است که از طریق آن به اینترنت متصل می‌شود و امکان کنترل Z41 Pro را از طریق یک برنامه موبایل فراهم می‌کند. علاوه بر این، امکان تعریف برنامه‌های زمانی و هفتگی توسط کاربر وجود دارد. این دستگاه دارای ۳ رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی است و قابلیت نصب به هر دو حالت عمودی و افقی را دارد.

ویژگی ها
نوع تجهیز

نمایشگر لمسی

صفحه نمایش

صفحه ۴/۱ اینچی, رنگی

دقت تصویر

۳۲۰×۲۴۰

نوع کادر

آلومینیوم, برنجی, پلی کربنات, طلایی, کرومی

عملکرد

کنترل روشنایی, شدت نور, کنترل پرده, دارای ۲ ترموستات مستقل برای کنترل سیستم تهویه, تعریف سناریو

تعداد عملکردها

۹۶

حسگر

دما

ورودی

۲ ورودی, آنالوگ, دیجیتال

امکانات جانبی

پشتیبانی از NTP برای همگام‌سازی زمان و تاریخ, تعیین رمز عبور, تغییر نور پس‌زمینه نمایشگر, تقویم, قفل کردن نمایشگر, نصب به صورت عمودی یا افقی

اتصال به شبکه

Ethernet, KNX

برنامه موبایل

دارد

رنگ

سفید, مشکی, نقره‌ای

تغذیه

۱۲V, ۲۴V, ۲۹V DC

کشور سازنده

اسپانیا

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.