کلیدهای هتلی Savekey

این مجموعه دارای سه کلید با کاربرد خاص هتلی است. یک کلید کارت‌خوان برای قرار دادن کارت اتاق و یک کلید لمسی برای تعیین درخواست‌های مهمان (نظافت اتاق، انتظار و مزاحم نشوید) داخل اتاق نصب می‌شود. یک کلید لمسی دیگر نیز بیرون اتاق برای زنگ، نمایش درخواست‌های مهمان و شماره اتاق وجود دارد.

توضیحات

این مجموعه از سه کلید تشکیل شده‌است. یک کلید کارت‌‌خوان داخل اتاق نصب می‌شود که محل قرارگیری کارت اتاق است.  یک کلید لمسی نیز در داخل اتاق نصب می‌شود که به کمک آن مهمان اتاق می‌تواند درخواست‌های خود (نظافت اتاق، انتظار و مزاحم نشوید) را اعلام کند. متناظر با این کلید، یک کلید دیگر بیرون از اتاق نصب می‌شود که وضعیت درخواست‌های مهمان و هم‌چنین شماره اتاق را نشان می‌دهد. روی این کلید یک دکمه لمسی برای زنگ اتاق نیز در نظر گرفته شده‌است.

کلید لمسی داخل اتاق، دارای کادر شیشه‌ای با چارچوب آلومینومی و تنوع رنگی مشابه با دیگر کلیدهای Savekey است. کلید لمسی خارج اتاق با یک کادر یکپارچه شیشه‌ای پوشیده شده‌است و در دو رنگ سفید یا مشکی وجود دارد. کلید کارت‌خوان نیز دارای کادرهای شیشه‌ای و پلاستیکی به رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی است.

ویژگی ها
نوع تجهیز

کلید

کلیدها

کلید درخواست‌های مهمان, کلید کارت خوان داخل اتاق, کلید نمایش درخواست‌ها و زنگ بیرون اتاق

نوع کادر

با چارچوب آلومینیومی, با چارچوب پلاستیکی, رویه شیشه‌ای

عملکرد

ورودی کارت اتاق, دریافت و نمایش درخواست مهمان, زنگ اتاق

امکانات جانبی

کلیدهای لمسی, نشانگر همیشه روشن کلید کارت‌خوان

اتصال به شبکه

RS۴۸۵, ندارد

برنامه کنترل و نظارت هتلی

قابل پشتیبانی

رنگ

سفید, طلایی, مشکی

کشور سازنده

چین

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.